חברת יונדאי הינה יצרנית רכב קוריאנית אשר נוסדה בשנת 1967 לטובת שיתוף פעולה עם חברת פורד. במהלך השנים הראשונות לאחר הקמתה, יצרה חברת יונדאי דגמי פורד בלבד, כאשר הדגם הראשון אותו ייצרה היה פורד קורטינה, דגם אשר שווק גם בישראל. בתחילת שנות ה-70' החלה החברה לייצר דגמים עצמאים, תחת השם "יונדאי" וב-1975 שווק הדגם הראשון, שהיה למעשה הרכב הקוריאני הראשון, אי פעם. בשנת 1997, בשל המשבר הכלכלי באסיה, התמזגה חברת יונדאי עם חברת קיה מוטורס, וב-2008 החליטה להכנס גם לשוק רכבי היוקרה עם דגם בשם ג'נסיס. בשנת 1994, החלה החברה לשווק ולייבא דגמים גם לישראל, ובמהלך 15 השנים האחרונות היא מדורגת באופן קבוע כאחת מיצרניות הרכב המובילות בישראל. יתרה מזאת, בין השנים 2011 עד 2014 הייתה חברת יונדאי ליצרנית הנמכרת ביותר בישראל.
מיון רכבים
אין לנו כרגע רכבים שמתאימים לחיפוש הזה
אבל אולי עם שינוי של הגדרות נוכל למצוא את הרכב הבא שלך
המידע והנתונים לגבי כלי הרכב המתפרסמים באתר זה, לרבות מפרטי הרכב וכל המידע הטכני לגביהם (להלן: המידע), מסופקים על-ידי קארזון טכנולוגיות בע"מ, מפעילת אתר carzone.co.il. האחריות על המידע חלה על קארזון בלבד. המידע עלול להכיל אי דיוקים וייתכנו פערים בין תיאור כלי-הרכב באתר לבין כלי הרכב הקיימים במלאי אוויס, המשתנה מעת לעת.
אין בפרסום או הצעה המובאים באתר זה כדי לחייב את אוויס בהספקת דגמי כלי-רכב שיכללו את כל או חלק מהאביזרים, הציוד או המערכות המתוארים בו. התמונות באתר הן להמחשה בלבד. האתר כפוף לשינויים ללא הודעה מוקדמת.
מידע נוסף
הוספה להשוואה
הסר השוואה
יונדאי טוסון
PANORAMIC FL
יונדאי טוסון החזיק במשך שנים לא מעטות בתואר רכב הכביש-שטח הנפוץ בישראל. את מעמדו הוא השיג בזכות שיווק מוצלח ותמחור נכון, אבל לא רק: הטוסון מציע מרווח פנים מכובד למשפחה, תנוחת ישיבה גבוהה ושולטת וביצועים טובים. בניגוד ליורשו, יונדאי ix35, מתהדר הטוסון במערכת מתלים איכותית, המציעה פשרה מאוזנת וטובה בין נוחות נסיעה בכביש לבין יכולת נסיעה בשבילי עפר. יכולת העבירות בשטח טובה מהצפוי, אם כי לא מדובר ברכב שטח קשוח ומסוקס. צריכת הדלק בגרסת הבנזין גבוהה, בשל נפח המנוע הגדול – 2.7 ליטרים. מנועי הדיזל חסכוניים יותר, אך הם פחות נפוצים. מרבית הטוסונים שנעים על כבישי ישראל שייכים לידיים פרטיות, על אף שיש היצע גם בציי הרכב. הטוסון נהנה מסחירות גבוהה, ושומר על ערכו כרכב משומש.
אמינות: מבחינה מכאנית, הטוסון מתגלה כרכב עמיד. רוב התקלות מתייחסות למערכות המשניות - חשמל, מחשבים ובקרות למיניהן. חלק מדגמי 2006-2007 סבלו מהתרוקנות מהירה של המצבר עקב תקלה במערכת השמע המקורית. ישנם דיווחים על תופעה משונה של הדלקות נורת לחץ אויר נמוך בצמיגים במקומות בהם קיימים באוויר גלים אלקטרומגנטיים מסוימים. ידועה תקלה גם בפתח כניסת האוויר למנוע (בדגמי הבנזין), שעלול להשתחרר ממקומו ולגרום לקריאה לא נכונה של זרימת האוויר. רעשים עלולים להופיע מכיוון גג השמש החשמלי, עקב השתחררות של ברגי המיסבים הכדוריים. תקלות מוכרות נוספות (אם כי הן אינן נפוצות) נוגעות לתיבת ההילוכים: לעתים ישנה השתהות ביציאה ממצב P ובשילוב להילוך, יתכן והדבר מעיד על תקלה במחשב בקרת מנוע. בנוסף, תזמון לקוי של החלפת ההילוכים, או העברה לא חלקה ביניהם, ניתנים לתיקון על ידי עדכון התוכנה של תיבת ההילוכים. שימו לב גם למערכת המיזוג: כאשר המפוח פועל על מהירות גבוהה,עלולים לחדור מים לתא הנוסעים בנסיעה בגשם או במתקן שטיפה. כמו בכל רכב שטח, ובמיוחד בטוסון הנמוך יחסית, מומלץ לבדוק היטב את גחון הרכב שרגיש לפגיעות בנסיעה בשטח.
בואו להיות הראשונים שמקבלים מאיתנו עדכונים על מבצעים והטבות שלא כדאי לפספס
* המימון יינתן בכפוף לתנאיו ושיקול דעתו של הגורם המממן. אי עמידה בפרעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.
** תשלום המקדמה הוא לשם שריון הרכב המבוקש בלבד, ואינו מהווה התקשרות בעסקה. השלמת העסקה תהא בכפוף לחתימה על הסכם רכישה, וסכום המקדמה יופחת מסכום העסקה. במקרה של ביטול שריון הרכב, יוחזר לרוכש מלוא סכום המקדמה. אוויס רשאית לבטל את ההזמנה בעת שריון הרכב, לרבות מקרה של ליקוי כלשהו בהליך ההזמנה. במקרה כזה, יוחזר לך סכום המקדמה.