לשיחה עם נציג
הכנס מספר טלפון ונציגנו יחזור אליך טלפונית בהקדם
אנא הזן מספר חוקי
יש לבחור שירות
תודה על פנייתך!

מדריך קניית רכב יד 2

החלטתם להתחדש ברכב?! מצוין. אבל לפני שתשלמו בעבור הרכב החדש שלכם ותצאו עם המפתחות, חשוב לדעת שישנם מספר בדיקות שצריך לעשות כדי להבטיח שהקניה תהיה משתלמת, ולא פחות מכך – חכמה.

אז מה הם הדברים שחשוב לבדוק לפני שקונים רכב ? 

בדיקה ויזואלית של הרכב
בדיקה של הרכב במבט עיניים צריכה להיעשות באור יום. כך, נוכל לראות את מצבו החיצוני של הרכב באופן האופטימלי ולקלוט טוב יותר מכות בפח, שריטות ותיקונים שבמקרים מסוימים יכולים להעיד על תאונות משמעותיות. 

 

קילומטראז' הרכב
רכב שעשה קילומטרז' גבוה מהממוצע לפי טבלת קילומטרז' ממוצע לרכב משומש, יימכר במחיר זול יותר מאשר במחירון. ככל שהרכב נסע יותר, כך הבלאי שלו גדול יותר.

 

השוואה למחירון
בדיקת עלות הרכב בהתאם למחירון יכולה לחשוף מספר דברים. במידה ומחיר הרכב נמוך באופן משמעותי, זה יכול להצביע על מצבו של הרכב ועל ההיסטוריה שלו.

 

עיקולים / שעבודים
ניתן לבדוק במשרד הרישוי אם הרכב מעוקל או משועבד, ולאו דווקא להסתמך על הכתוב ברישיון.

 

בעלויות קודמות / מספר "ידיים"
את הנתון הזה ניתן לבדוק במשרד הרישוי. הנורה האדומה צריכה להידלק במידה ומדובר ברכב חדיש שעבר יותר מדי ידיים ביחס לזמן שהוא על הכביש, כשכיום בממוצע וביחד עם אחריות היצרן, אדם מחזיק ברכב במשך שנתיים עד שלוש שנים. ריבוי בעלויות עלול להעיד על רכב במצב לא תקין ויכול להתבטא בהורדה במחיר.

 

טסט
עלות האגרה המשולמת בעבור טסט ביחד עם הטיפולים הצפויים יכולה להסתכם במאות עד אלפי שקלים בודדים. רכב שעבר טסט לא מכבר הוא רכב ששווה להשקיע בו מעט יותר, כי לוקחים בחשבון את ההוצאות ששולמו. מנגד, אם אתם קונים רכב שמועד הטסט שלו קרוב, תוכלו לעשות משא ומתן עם המוכר.

 

היסטוריית טיפולים
כל רכב מגיע עם הנחיות לטיפול המומלצות על ידי היצרן. אדם/חברה המחזיקים בספר הטיפולים של הרכב, נתפסים כאחראיים יותר. חשוב לבדוק את ספר הטיפולים של הרכב ולוודא שהוא עבר את הטיפולים הנדרשים בזמן.

 

מי הוא האדם שמוכר לכם את הרכב
הקפידו שבעל הרכב יהיה זה שיציג לכם אותו, ולא "בן דוד", "חבר" או "שכן", כי אז קיימת הסבירות הגבוהה שלמעשה יעמוד מולכם סוחר רכבים ממולח ולא אדם פרטי שמעוניין בתמים למכור את הרכב שלו ומוכן לבוא לקראתכם.

 

צמיגים, רצועת "טיימינג" ומצבר
מדובר בהוצאות תקופתיות ובלתי נמנעות שקורות כתוצאה מבלאי ושחיקה, ושעלותן מוערכת באלפי שקלים. כשאתם קונים את הרכב הבא שלכם, מומלץ להתעניין בחלקים אלה של הרכב, לבדוק את מצבם ולשאול מתי הוחלפו לאחרונה.

 

מבחן נסיעה
מבחן נסיעה ברכב חדש הוא בגדר חובה. לפני הנסיעה, פתחו את מכסה המנוע כשהרב מונע וודאו שאין רעשים חריגים שאמורים להדליק נורה אדומה. בזמן הנסיעה, בדקו שהרכב נוסע באופן חלק ללא "תקיעות" של הגיר וללא רעשים, משרת אתכם נאמנה, נוח לנהיגה ומאפשר לכם להרגיש בטוחים.

 

היתרונות של קניית רכב דרך AVIS

ב-AVIS  אנו מודעים לחששות ולאי הודאות שמלווים את קונה הרכב, וכדי לסייע לקניה מוצלחת ושקטה, אנו מעמידים סטנדרט גבוה מאוד שהופך את רכישת הרכב לתהליך פשוט, קל ובטוח.

אנו נקנה מכם את הרכב הישן שלכם
כדי לחסוך את הטרחה שבמכירת הרכב הישן, פרסום המודעות ומענה לאינספור טלפונים והודעות, אנו ב-AVIS נרכוש מכם את הרכב הישן שלכם בתנאים הוגנים תוך שימוש בסכום הרכישה כמקדמה לרכב החדש.

  

שקיפות ואמינות
אנו מחזיקים במאות כלי רכב חדישים ובטיחותיים ממגוון רחב של מותגים מובילים – הרכבים כוללים את ההיסטוריה של הרכב מיום עלייתו לכביש ודו"חות מפורטים ממכוני בדיקה מורשים. תוכלו לקחת את הרכב לנסיעת מבחן ואף לבדיקת עצמאית במכון להתרשם בעצמכם.

   

מימון*

אנו מציעים מגוון של מסלולי מימון* לנוחות מקסימלית שיסייעו לכם לרכוש את הרכב המבוקש, גם אם אין בידיכם את מלוא סכום הרכישה.

 

אחריות
כמו שכבר הבנו, אחריות לרכב היא דבר חשוב במיוחד.  אחריות פרמיום ב-AVIS אנו מעניקים אחריות מורחבת AVIS

 

ביטוח
כשקונים רכב, מומלץ להסתכל על הוצאת הביטוח שלו כעל הוצאה נוספת בעסקת הרכישה. ב-AVIS אנו נציע לכם מספר הצעות מחיר אטרקטיביות מחברות ביטוח מובילות.

 

התחייבות לטרייד אין עתידי
בעוד כמה שנים, כשתרצו לחדש את הרכב, AVIS מתחייבת לרכוש את הרכב שלכם בעסקת טרייד אין הוגנת ומשתלמת.

 

מה אחרים חושבים עלינו

אין ספק, לרכוש רכב מחברה ותיקה וגדולה עם מוניטין גבוה כמו AVIS זאת האפשרות הטובה ביותר בעבור מי שמחפש לקנות רכב אמין, חזק ובטיחותי. רבים שכבר עשו זאת דרכינו נהנים משירותים נלווים, מיחס חם ומכתובת לכל שאלה.

 

זה מה שחושבים עלינו ב-"גלובס" :

 

מוכנים? סעו לדרך!

הרכב החדש שלכם כבר מחכה לכם, ובעזרת מנוע החיפוש שלנו תוכלו להגיע אליו באופן מהיר ופשוט.

*המימון יינתן בכפוף לתנאיו ושיקול דעתו של הגורם המממן. אי עמידה בפירעון ההלוואה או החזר האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.