תוכלו לפנות אלינו בכל אחד מערוצי התקשורת המפורטים בעמוד צור קשר ונשמח לספק לכם כל חשבונית או אסמכתא מבוקשת (בכפוף לתהליך אימות זהות הלקוח)
בכל אחד מתחומי הפעילות של החברה - השכרה, ליסינג ומכירת רכב - ובכלל, בכל שאלה רלוונטית שיש לכם לשאול אותנו :)
המוקד הארצי שלנו זמין לשירותכם ב*2722. ניתן גם לבצע את השירותים באופן עצמאי מקוון ב whatsupp וגם באיזור האישי.
כאשר מתבצעת עבירת תנועה או חניה בעת השימוש ברכב הליסינג או ההשכרה שברשותו מ-AVIS, חברת AVIS, כבעלת הרכב מקבלת את הדו"ח
במצב כזה, פועלת החברה מול הרשות אשר הפיקה את הדוח בנוגע למשתמש הרכב בזמן העבירה, לצורך הסבת הדו"ח/קנס למבצע העבירה ישירות מהגורם הרלוונטי. הסבת הדו"ח/קנס כרוכה בתשלום כמפורט בתנאי העסקה.
ניתן להפיק חשבונית בצורה מקוונת לאחר כ-24 שעות מסיום ההשכרה בקישור
לקבלת טופס העדר תביעות, יש לשלוח לכתובת הדוא"ל - [email protected] את הפרטים הבאים: מספר הרכב, שם מלא של הלקוח, תעודת זהות של הלקוח, התאריכים בהם הרכב היה בחזקת הלקוח, שם החברה בה עובד/עבד הלקוח (במידה ויש) וכתובת מייל לשליחת האישור.
בכל שאלה בנוגע לדו"ח עצמו יש לפנות לגורם הרלוונטי אשר הפיק את הדו"ח.
הסבת הדוחות באוויס מתבצעת באופן אוטומטי מול הגוף/העיריה/המועצה, ולכן בכל שאלה על הסבה יש לפנות לגורם הרלוונטי. ככל שהדו"ח לא הגיע אליכם על פי הפרטים שנמסרו ל-AVIS - יש לפנות לגורם הרלוונטי
כחודש לפני פקיעת התוקף. תעודת הביטוח תישלח באמצעות הדואר. לקוחות הליסינג יוכלו לצפות בתעודת הביטוח גם באפליקציה של AVIS. לא חל על לקוחות ליסינג ללא חבילה
לקוח הנמצא בעסקת הליסינג הפרטי, יקבל את הרישיון כחודש וחצי לפני פקיעת תוקף הרישיון הנוכחי לצורך ביצוע מבחן הרישוי ("טסט").
בעסקאות הליסינג התפעולי ינוהל הנושא מול קצין הרכב או הגורם האחראי בחברה.
השאירו פרטים מלאים וכבר אנחנו איתכם
כשזה מגיע לשירות, AVIS אתכם בכל דרך, בדיוק איך שנוח לכם
* המימון יינתן בכפוף לתנאיו ושיקול דעתו של הגורם המממן. אי עמידה בפרעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.